Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 16:35 - нерви.. после спокойствие
Автор: krivorazbrana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 644 Коментари: 0 Гласове:
1





толкова много исках да се променя..в себе си подари незнам си какви причини.. пълна глупост.. човек не се променя.. живота го учи.. ако се замислям.. ще успея.. ако пожелая.. мога да направя всичко.. това осъзнавам.. имала съм и други подобни просветлиния.. дано това не е като други не искам да го забравям.. не искам съзнанието ми да се засенчи пак от глупостта ми.... стига да пожелая да свръша дадено действие.. стига само да повярвам, че ще го свърша.. ако това се случи.. добре.. ако не, нещо не съм направила няма никой виновен.. живота е пред мен имам толкова да се уча..
днес ми беше нервно.. даже доста... нервно.. просто така дразнише ме всичко.. "благославях" всеки срещат.. мусих се защо.. кой ми е виновен, че на мен ми е дошло.. и всичко ме дразни.. майната ми и на мене
а сега е адското спокойствие.. много инересно как си променят настроенията толкова драстично и толкова бързо..
времето е чудесно.. обожавам я тази пролет.. действа ти толкова отпускащо.. стоя и се чудя.. как не искам да изтървам нито един миг.. от този цикъл.. прекрасно еее.!!!
весел и зелен ден
 


Тагове:   нерви,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krivorazbrana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19864
Постинги: 12
Коментари: 11
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930